Cel: | Celem kursu jest zdobycie umiejętności (w teorii i praktyce) dotyczących wypozycjonowania (jak najwyżej) strony internetowej w wyszukiwarce jak najwyżej. |
Liczba godzin: | 40 godz. dydaktycznych |
Czas trwania kursu: |
|
Wymagania wstępne: | ukończone 18 lat |
Ramowy program kursu: |
|
Wymagania do uzyskania zaświadczenia wydawanego na drukach MEN(zaświadczenia wydawane są na podstawie: § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U.poz.186). |
100% obecności, udział w testach kompetencji podczas każdego modułu. |
Koszt kursu: | 550 zł (przy grupie powyżej 12 osób koszt kursu dla jednego uczestnika zmniejsza się do 400 zł) |
Najbliższy termin uruchomienia kursu: | czerwiec/lipiec 2014 r. |
Pobierz: |
Formularz zgłoszeniowy |
Kim jest pozycjoner stron internetowych?
Pozycjonowanie stron internetowych polega na wynoszeniu strony internetowej, za pomocą konkretnych słów kluczowych, na możliwie najwyższe miejsce w wyszukiwarkach internetowych. Pozycjoner stron WWW odpowiedzialny jest za promocję danej witryny, co tym samym czyni go specjalistą w zakresie marketingu internetowego.
Praca pozycjonera stron internetowych
W dobie rozwoju globalnej sieci internetowej, począwszy od pracowników technicznych, a kończąc na marketingowcach, każdy zawód związany z Internetem jest coraz bardziej ceniony. Rola pozycjonera stron internetowych jest z roku na rok również coraz większa.
Wymagania kierowane względem pozycjonera stron internetowych
Od kandydata na stanowisko pozycjonera stron internetowych najczęściej oczekuje się:
- praktycznej znajomości języków programowania tj. PHP, JavaScript, XHTML/HTML, CSS, MySQL,
- znajomości standardów sieciowych i trendów w Internecie,
- znajomości marketingu,
- posiadania wiedzy informatycznej z zakresu SEO i SEM,
- znajomości budowy i tworzenia stron WWW,
- znajomości produktów Google – AdWords, AdSense oraz blogów, portali społecznościowych, porównywarek cenowych,
- umiejętności pisania krótkich, poprawnych stylistycznie, artykułów informacyjnych oraz promocyjnych.